Известие

Collapse
No announcement yet.

Стържещи спирачки 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Стържещи спирачки 156

    Здравейте, колеги!

    При натискане на спирачките от тях се чува глухо стържене (не скърцане). Отминава след първите 5-10 натискания.

    Вчера свалих гумата да погледна какво става и вътрешната страна на джантата беше покрита с мазна чернилка, все едно грес или масло набито с мръсотия.

    Ето как изглежда положението при свалена гума.

    https://goo.gl/photos/sKaTo1pgvdWGbg6P6

    Ако дадете малко акъл откъде идва проблемът (и има ли такъв), ще съм много благодарен.

    Благодаря и поздрави!

  • #2
    Освен че диска е за смяна, не се вижда колко феродо имаш. Вероятно водачите са запекли и спирачният маркуч не изглежда хич добре
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #3
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #4
        Маншона на каретоздрав ли е? Май е хвърлил греста,погледна ли го?

        Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • #5
          Благодаря за отговорите!

          Погледнах маншона и изглежда ок - сменях го в сервиз преди година и не е невъзможно никой (вкл. и аз) да не се е сетил да забърше джантичката. Сега я забърсах и ще проверя пак положението след 50тина км.

          Накладките са на 5000 км и имат доволно феродо.

          Има ли начин за реставрация на ръждясалите дискове, който не води в гробищата? Или чисто нови задължително.

          С маркучето на спирачките действаме.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от bubole4ko Покажи съобщение
            Благодаря за отговорите!

            Погледнах маншона и изглежда ок - сменях го в сервиз преди година и не е невъзможно никой (вкл. и аз) да не се е сетил да забърше джантичката. Сега я забърсах и ще проверя пак положението след 50тина км.

            Накладките са на 5000 км и имат доволно феродо.

            Има ли начин за реставрация на ръждясалите дискове, който не води в гробищата? Или чисто нови задължително.

            С маркучето на спирачките действаме.
            Страшното не е в ръждата а в това че дискът ти е износен. Едно време на ладите ги носехме на стругар ама на сегашните коли не е препоръчително. Отделно отпред е добре да сложиш вентилиран диск.
            Щом са ти нови накладките, погледни дали са равномерно износени и ако има нужда ги изравни с една по-едра шкурка.
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              Ако фабрично е с невентилирани дискове отпред, едва ли ще стане само с подмяната им с вентилирани.


              Comment


              • #8
                156-ците са с фабрично вентилирани дискове.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #9
                  Моята 1.8 TS беше с плътни дискове. За да се мине на вентилирани трябва да се смени и спирачния апарат.
                  www.t-auto.bg

                  Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                    Моята 1.8 TS беше с плътни дискове. За да се мине на вентилирани трябва да се смени и спирачния апарат.
                    На 281х15 мм мисля имаше поне перфорирани.
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                      156-ците са с фабрично вентилирани дискове.
                      Колега моята не с вентилирани дискове. Сигурен ли си,че всички са вентилирани? Може джамбазина да е минал тънко и да е сложил обикновенни преди да я пусне в продажба. Препоръчвам при смяна на дискове с нови да се сложат и нови накладки да не идат зиян новите дискове.

                      Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                        Колега моята не с вентилирани дискове. Сигурен ли си,че всички са вентилирани? Може джамбазина да е минал тънко и да е сложил обикновенни преди да я пусне в продажба. Препоръчвам при смяна на дискове с нови да се сложат и нови накладки да не идат зиян новите дискове.

                        Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
                        И моята е с плътни, не е сигурен защото няма как да знае със сигурност
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Това, че 156-ците Ви са с плътни дискове означава, че някой не е поддържал колата както трябва. Дълбоко се съмнявам, че предните дискове са обект на разните му там нива на оборудване... Ма знае ли човек...
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                            Това, че 156-ците Ви са с плътни дискове означава, че някой не е поддържал колата както трябва. Дълбоко се съмнявам, че предните дискове са обект на разните му там нива на оборудване... Ма знае ли човек...
                            Моята е от Германия, едва ли са си правили експерименти. Това че е с плътни не влошава спирането, дори когато се спускам. Не забелязвам.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              156 2.0TS

                              Comment

                              Working...
                              X